Voor een innovatieve ondernemer die grijze oesterzwammen produceert is een logo ontwikkeld. Helder, strak en onderscheidend waarmee hij de markt kan veroveren met een overheerlijk, duurzaam product voor fijnproevers.
Voor het project 'Maak de wereld leuker in 30 dagen' van film-maker Steven Geldof
Science Center NEMO wilde de unieke ligging van het museum beter laten tonen aan de bezoekers van het museum.
Janszon berekent, levert en installeert duurzame energie installaties voor bedrijven, samenwerkingsverbanden en particulieren.
In samenwerking met Impulsar heb ik het reisverslag vormgegeven, dat jongeren van Bisdom Rotterdam hebben gemaakt.
Voor het nieuwe communicatie bureau Lean Communicatie in Purmerend heb ik een logo en huisstijl ontworpen.
Voor de Vrijwilligers Centrale Regio Alkmaar is de basis lay-out van het magazine 'Genoeg te Doen' ontworpen door Ligaturen. Ook wordt de opmaak van ieder nummer verzorgt.
Voor Science Center NEMO heb ik leaflets gemaakt met elektriciteit thuis proefjes.
Tender Succes verzorgt aanbestedingsoffertes voor bedrijven. De rapporten die hiervoor worden geproduceerd voorzie ik van een professionele en onderscheidende uitstraling.
Voor IOI Loders Croklaan, een wereldwijde leverancier van half-fabrikaten voor de levensmiddelen-industrie, heb ik een uitnodiging voor een voedingsbeurs ontworpen. Mét een zelf te vouwen bon-bon doosje.
Via Beursvloer IJmond ben ik in contact gekomen met het Regionaal Diaconaal Centrum IJmond-Noord, waarvoor ik het logo-ontwerp en een buitenbord verzorgd heb.
Voor de netwerkorganisatie Club van 25 heb ik de visuele identiteit ontworpen: logo, kleurgebruik, lettertype en website.
Voor Science Center NEMO zijn in samenwerking met de marketing afdeling leaflets vormgegeven.
Voor Science Center NEMO heb ik instructies om vliegtuigjes te vouwen vormgegeven.